2010. augusztus 1., vasárnap

Szórólap-renoválás

A bal oldalon látható szórólap újratervezésére kértek fel e-mailben. Néhány szempont, amelyet figyelembe kellett vennem:

1. A megrendelő egyelőre fénymásolással, házilag szeretné sokszorosítani a kiadványt, így kerülnöm kellett a kifutó (a lap széléig kiérő kép, grafikai elem) használatát, illetve a nagyon "festékgyilkos", erős tónusú képek alkalmazását.


2. Mivel a megrendelő által küldött szöveg elég terjedelmes, ezért azt kellett valahogy megoldanom, hogy a sok fontos információ áttekinthetően, ne túlzottan összezsúfoltan, mégis hiánytalanul jelenjen meg.

A tervezés kezdetekor először is kiemeltem egy pozitív szövegrészt ("sokkal kevesebbet fűtenek"), amely valószínűleg eséllyel indulhat harcba az olvasó figyelméért. Ezt nagy betűvel írtam, és kapott egy sötétszürke alnyomatot (a fekete használatát nagy felületeken többnyire kerülöm, mert negatív hatást kelt).


Ezután távolságokkal, térközökkel elrendeztem az információkat adatokat - a nagyobb távolságon kívül egy halványabb alnyomattal különítettem el a szórólap egyik legfontosabb, leghangsúlyosabb részét, a szórólap elején feltett kérdésekre adott válaszokat.

Alulra raktam - szintén egy szürke alnyomattal kiemelve - az elérhetőségeket, illetve az egyéb, potenciális vásárlókat érdeklő infokat.

Végül az egész szórólap háttereként egy, a szórólap témájához illeszkedő ablak képét tettem be, elhalványítva épphogy láthatóvá.

És akkor íme a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése