Szerintem nem igazán. Rendben, tartalmazza a fontos adatokat, de kicsit kaotikus a megjelenése. Hiányzik az információk logikus elrendezése, és valami meglepő, hatásos elem, ami kiemelné a szórólapot a hasonló kiadványok közül. Valami, ami arra készteti a szórólap előtt elhaladót, hogy megálljon, és elolvassa.
Ha nem vagyunk kiadványszerkesztők, de mégis reklámanyag, szórólap tervezésére adjuk a fejünket, akkor a munka megkezdése előtt érdemes átgondolnunk néhány dolgot:
- Mit akarunk kiemelni és hogyan? A kiemelés célja, hogy felkeltse az érdeklődést szolgáltatásunk, termékünk iránt. Jelen esetben lángosról, lángos sütödéről van szó, tehát érdemes ezt előtérbe helyezni képpel, érdekes betűvel, egyébbel.
- Döntsük el az adatok fontossági sorrendjét! Kiemeljük ugye a lángost, akit ez érdekelhet, az megáll, és megtekinti reklámanyagunkat. Ez már fél siker! Lentebb nyilván felsoroljuk az általunk kínált lángosfajtákat, egyéb finomságokat.
- Ne zsúfoljuk túl a szórólapot! Érdemes kicsit "levegős" nyomatlan területet hagyni, hogy kellemes látvány legyen az olvasó szemének kiadványunk.
- A szórólap szövegéből mintegy szlogenként kiemelhetünk egy hatásos mondatot, jelen esetben a "Keresse a csúszdát!" felszólítást. A csúszda képét így el is hagyhatjuk - a strandra érve úgyis mindenki megtalálja, és ugye már azt is tudja, hogy ott finom lángost ehet :)
Ha hasonló, házilag készített szórólapját szeretné újraterveztetni, akkor küldje el nekem! Ingyen és bérmentve újratervezem, és itt a blogon bemutatom a munkát.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése