2010. július 17., szombat

Egyszerű, de hatásos

Ez a szórólap lesz a következő áldozatom. Színes papírra nyomtatták, fénykép nélkül, fekete szöveggel. Ez olcsóbb megoldás, mint a színes nyomtatás, de így is lehet nagyon hatásos, figyelemfelkeltő. A színes papírt mellőzném is, inkább a fekete-fehér kontrasztra építenék. Nézzük, hogyan!

Először is:
játsszunk a betűmérettel! Drasztikusan megnövelve azt kiemelhetjük a lényeget ("eladó ingatlanokat keres"). Ha valaki rápillant, egyből tudja, hogy miről szól a hirdetés. Ha eladó ingatlannal rendelkezik, nyilván végig is olvassa.

Gondoljon bele: számtalan szórólapot dobálnak naponta a mi postaládánkba is, és a legtöbbször ezeket egyből a kukába dobjuk. Az embernek nincs türelme és kedve végigbogarászni hogy miről is szól az adott hirdetés. Rápillant, és ha nem talál valamit, ami megragadja, akkor már hajítja is ki.

Könnyítsük tehát meg az olvasó dolgát!
Emeljük ki a lényeget, ezzel nem raboljuk az idejét, és saját esélyünket (a saját szórólapunk esélyét :-) is növeljük. Ez különösen olyan kiadványnál fontos, amely sok szöveget tartalmaz - senki nem fog egy apróbetűs, túlzsúfolt szórólapot végigolvasni, főleg ha nem is tudja, hogy érdekli-e az adott szolgáltatás. Jelen esetben van ugyan szándék a kiemelésre, de mivel szinte az egész szöveg alá van húzva, egy része pedig ráadásul nyomtatott nagybetűvel van szedve, így minden egybemosódik - azaz mintha nem is emeltünk volna ki semmit. Közhely, de itt is igaz: a kevesebb gyakran több!

Végül még egy észrev
étel: az iroda honlapjára látogatva megtaláljuk a cég logóját - ha ez a logo, akkor ezt használjuk minden céges kiadványon! Törekedjünk a következetességre!

Ezen irányelveket figyelembe véve íme az általam újratervezett kiadvány:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése